Ple extraordinari i urgent, dimarts 16 d'abril de 2024

Dilluns, 15 d'abril de 2024 a les 13:30

PLE MUNICIPAL   PL/2024/3

Per Decret de l’Alcaldia, ha quedat convocada la Sessió del Ple extraordinari i urgent, que s’ha de celebrar dimarts, 16 d'abril a les 19:00 hores, a la sala de plens de l'edifici consistorial.

Aquest Ple es transmetrà en directe al canal de YouTube de l'Ajuntament.

BAN

ISIDRE SIERRA FUSTÉ
ALCALDE - PRESIDENT
DE L'EXCM. AJUNTAMENT

FAIG SABER:

QUE EL PROPER DIMARTS DIA 16 D'ABRIL, A LES 19:00 HORES, ES CELEBRARÀ LA SESSIÓ DEL PLE EXTRAORDINARI I URGENT A LA SALA DE PLENS DE L’EDIFICI CONSISTORIAL
ASSUMPTES DE LA CONVOCATÒRIA
PART RESOLUTIVA

1. Ratificació, si s'escau, de la urgència de la convocatòria de la sessió.
2. Sorteig públic per a l’elecció dels membres titulars i suplents de les sis Meses electorals de Sant Climent de Llobregat per a les properes Eleccions al Parlament de Catalunya de data 12 de maig de 2024.
3. Expedient 694/2024. Eleccions - Proposta d’acord per aprovar la distribució dels cartells electorals, pancartes i banderoles, de les candidatures a les eleccions al Parlament de Catalunya de data 12 de maig de 2024.
4. Expedient 717/2024. Proposta d'acord per a la presa de possessió de la Sra. Esther Aguado i Morcillo del càrrec de Regidora de l'Ajuntament de Sant Climent de Llobregat del grup municipal ERC-AM.

PART DE CONTROL

5. No s'inclou activitat de control.

PRECS I PREGUNTES

6. No s'inclou precs i preguntes ni informació d'alcaldia.

Aquest Ple es transmetrà en directe al canal de YouTube de l’Ajuntament.
EL QUE ES PUBLICA PER A GENERAL CONEIXEMENT I EFECTES.

Sant Climent de Llobregat, 15 d'abril de 2024.

Darrera actualització: 15.04.2024 | 13:47